2011. október 27., csütörtök

pillangó...

ma egész szürreális dolog történt velem! este elmentem usziba az egész napos gép előtti ülés után igazán jól esett egy kis mozgás. aztán a medencében érthetetlen módon valahogy egy pillanatra megéreztem a pillangó lényegét!! annak idején négy évig vízilabdáztam, de sosem tanultam meg rendesen pillangózni. edzésen nem szóltak ránk, ha mell lábtempóval úsztuk -egyébként teljesen kretén módon, de ha nem megy, akkor úgy mégis csak egyszerűbb kilométereket lenyomni valahogy...-. az utóbbi pár évben természetesen nem mell lábtempóval csináltam, de ha valaki nem tud pillangózni rendesen, akkor ez így iszonyú fárasztó. én személy szerint két hossz után már alig tudtam kiemelni a karom a víz fölé az utolsó néhány tempónál. igazság szerint ezt mindig a rossz kondinak tudtam be, és elfogadtam így. aztán ma véletlenül pár tempót másképp csináltam, és meglepően könnyűnek tűnt így! döbbenetes volt, áramütés szerű! csak egy ici picit kellett másképp csinálni mint eddig, és kb fele annyi energiával is működött a dolog. micsoda energia pocsékolás! ez valami olyasmi, mint amikor az ember először érez rá arra, hogy hogyan kell biciklizni :-) nagyon jó! persze azért nem vittem túlzásba, mert már elég hulla voltam addigra, de majd jövő héten újra megpróbálom! remélem nem felejtem el :-) az ember holtáig tanul...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése