2011. október 5., szerda

szerda

szerdánként 1-5-ig van órám az egyetemen, ami Urban Development Project néven fut. Az egyik tanár egy tájépítészeti ikon: Tom Turner, aki most is egy könyvön dolgozik, a másik Benz, akit már említettem, Náluk voltam szombaton vendégségben. A hallgatók azért itt is rendesen meg vannak dolgoztatva... két feladatuk is fut párhuzamosan, és ahogy nálunk is az egyik egy éppen aktuális hallgatói pályázat. ma már konzultáltam is, igaz még csak kettőt, mert a csapatmunkával voltak elfoglalva. aztán utána Benz elvitt a világörökség részét képező Greenwich-i központi kampusz (hatalmas 17.sz-i épületegyüttes) parkjának tetejére, ahonnan állítólag London legszebb kilátása tárul fel, háttérben a Canary Wharf felhőkarcolóival. elmondás alapján teljesen felcsigázódtam, amely érzés a helyszínen kissé alábbhagyott, de azért nem volt rossz! kár, hogy nem magasabb kicsit az a domb, akkor a Temze hatalmas kanyarulatából többet be lehetne fogni... azt hiszem azért a Gellért hegyről messze jobb a kilátás, és ezt most minden elfogultság nélkül állítom. ettől függetlenül az a fél pint sör a folyóparti kocsmában utána nagyon jól esett, ráadásul az ablakból ha nyitva lett volna közvetlenül a folyóba lehetett volna ugrani. vagyis a kocsma kilátása pazar volt! pláne ha még hozzá vesszük egy vérbeli angol kocsma hangulatát...
aztán felpattantam egy buszra (mert eddig autóval közlekedtünk) és a közeli boltnál szálltam le, mert még vajat kellett vennem, ugyanis elfelejtettem tegnap. egyébként úgy tűnik, hogy itt lehet inni egy pohárral és utána vezetni, vagy legalább is mintha Benz ezt mondta volna.
a boltban találtam zsírt is!! aminek nagyon megörültem, és vettem is azonnal.
otthon aztán volt egy próbálkozásom egy pulykapörköltre, ami hellyel közzel sikerült is (köszönhetően a zsírnak), csak szerintem az a fene paprika (Spanyol) nem az igazi... a nagy szupermarketben sem találtam magyar fűszerpaprikát sajna, de nem adtam még fel! már megint későre jár, úgyhogy mára ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése